wtorek, 6 sierpnia 2013

Kominek

   A to jedno z moich najnowszych dzieł ;) i kolejna z rzeczy jakie uwielbiam czyli aranżacja wnętrz.          We wnętrzach nie chodzi tylko o pójście do sklepu, ale właśnie o stworzenie czegoś oryginalnego                 i niepowtarzalnego. Jak dla mnie jest to ogromna przyjemność realizacji własnych pomysłów i nikt mi nie powie, że nie da się czegoś wykonać, bo tak nie jest :)! Najważniejszy jest pomysł i odwaga, gdyż wiele osób stawia na sprawdzone i seryjne rzeczy, a to błąd ;)  więcej odwagi i pomysłowości ;) !
    Kominek wykonałam z płyt styropianowych, które dopasowałam do wymiarów jakie mi odpowiadały i tak powstał szkielet. Najwięcej czasu spędziłam na przyklejaniu i  poszukiwaniu chętnej osoby do potłuczenia luster ;), aby później godzinami przyklejać je do szkieletu. Cały kominek jak i szczeliny między lustrami pokryłam gipsem, przykleiłam listwy i pomalowałam farbą fasadową. Wnętrze nad lustrami pomalowałam farbą olejną tak, aby łatwo można było go wyczyścić od dymu. I gotowe ;)









12 komentarzy:

  1. ta dziewczyna jest po prostu niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś genialna, wielki podziw za pomysłowość!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rany! Jesteś genialna! Klimat musi być cudowny przy świecach i z tymi szkiełkami:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. oh świetny pomysł ;) extra wykonanie ;)

    http://izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł, super to wygląda, na żywo pewnie jeszcze lepiej w romantyczny wieczór. Nic tylko wygospodarować troszkę miejsca w pokoju i robić sobie kominki;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a na żywo efekt faktycznie rewelacyjny ... i oczywiście zachęcam do tworzenia własnych 'kominkowych' pomysłów :)! Pozdrawiam

      Usuń
  6. Widzę, że mamy podobne zainteresowania, ja również właśnie aranżuję wnętrze swojego nowego pokoju :) Pozdrawiam i świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i czekam na relację z aranżacji ;)! Pozdrawiam

      Usuń
  7. zdolniacha ! :) bravaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie przemyślałaś te ramki. Ja nigdy nie mam czasu zabrać się za podobne rzeczy - zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę Ci powiedzieć, że jestem pod wrażeniem. Wiele osób narzeka na to, że nie może mieć kominka, a bardzo by chciało itd. a tutaj podałaś proste, a jakże piękne rozwiązanie. Gratuluje pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :) i wszystkich zachęcam do takiej zabawy ;)! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń