niedziela, 27 października 2013

Fashion Week Poland 2013

A to już mała relacja z wizyty w Showroomie na Łódzkim Fashion Week,  przedstawię tylko to co najbardziej mnie urzekło, począwszy od biżuterii po kolekcje ubraniową ……

Ale po kolei, to co najbardziej zwróciło moją uwagę to proste, a zarazem eleganckie pierścionki firmy FRUIT  BIJOUX. Urzekły mnie te wielkie kolorowe kamienie, które różniły się od siebie kształtem i kolorami, w świetle wyglądały po prostu bajecznie i przyznam, że naprawdę trudno zdecydować się na konkretny kolor, ja niestety do tej pory mam problem z wyborem, ale na pewno zostanę jego właścicielką i to na jednym się nie zakończy ;)...




A tuż obok biżuteria marki MYTHING, znanej na całym świecie, która czaruje kolorem i bogactwem. Biżuterię tą znaleźć można na łamach czasopism, wśród wielu gwiazd czy blogerk. Moją uwagę najbardziej przyciągnęła kolia w stylu vintage, z kolekcji: New Barok, która jest ponad czasowa jak również naszyjnik w pastelowych kolorach, matowym wykończeniu i ręcznie malowanymi kryształami z kolekcji: Los Angeles Style. Nie można się oprzeć również naszyjnikom jak i kolczykom z innych kolekcji. Ta marka również często będzie w moim posiadaniu.




Kolejną ciekawostką jest NEW GEOMETRY, biżuteria posiada nie tylko ciekawy kształt, ale i strukturę, poprzez usztywniony materiał jak i elastyczny, co widać na zdjęciu.




I oczywiście marka ID.FOR.FUN., która bardzo przypadła mi do gustu, gdyż łączy minimalizm, geometrię i szlachetny materiał, jak dla mnie połączenie, które odnajdzie się w każdej stylizacji, zarówno świetnie będzie wyglądało w wersji dziennej jak i wieczorowej.





I ciekawy dodatek w postaci kolorowych much marki MARTHU, swoim kolorem i wzorem przyciągały chyba każdego. 
























To co najbardziej lubię to ciekawy design i oryginalność. Jedną z marek, na którą zwróciłam uwagę to MISSU DESIGN, obok której nie dało się przejść nie zauważywszy charakterystycznych cekinowych rękawów jak i ciekawej grafiki, a także lnianych toreb ze skórzanymi wstawkami w różnych kolorach, jak dla mnie bardzo oryginalne połączenie. Mimo minimalizmu w kolekcjach, projektantka Anna Tomaszek świetnie potrafi oddać w swoich kolekcjach nowoczesną formę, która rewelacyjnie odnajduje się w stylizacjach dziennych jak i wieczorowych. I oczywiście jak najbardziej będzie gościła w mojej garderobie.





ALICJA ALCHIMIONEK, prezentowała swoją najnowszą kolekcję. Chyba nikt nie przeszedł obojętnie obok białego płaszczyka projektantki, klasyczna biel i geometryczne kształty, jak dla mnie świetne połączenie i ciekawy design.  

























Krok dalej swoje autorskie druki, hafty i ozdoby w projektach, co najbardziej mnie urzekło prezentowała marka COCHO, uwielbiam niepowtarzalność i oryginalność, a te projekty właśnie takie są.



NUBEE, to kolejna marka, którą poznać można po charakterystycznych metkach firmy tzw. chwytaczach. Szeroki wybór całego asortymentu i  tkanin, sprawia, że naprawdę trudno się zdecydować na konkretny wybór, wymagające osoby ceniące komfort i wygodę naprawdę znajdą coś dla siebie jak ja.




13 komentarzy:

  1. Te pierścionki świetne, oglądałam je:-) W ogóle dużo rzeczy mi się spodobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietna fotorelacja <3
    urzekły mnie pierścionki, naszyjniki z "pierwszych" zdjęć i muchy <3
    kisses x
    http://fashiongirlfromtown.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE WYJĄTKOWE RZECZY!!
    super!!

    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko jest takie piękne, cudowne, kolorowe...

    OdpowiedzUsuń
  5. New Geometry - ciekawa biżuteria, świetnie napisany post :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. beautiful jewelry, clothes and pictures!
    Wish you a rocking week ahead of you,
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely photos! Great post!
    xoxo, Ty
    http://www.toastandgrits.com

    OdpowiedzUsuń
  8. How amazing! Love the Rings <3

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna biżuteria i ubrania! Wow! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne!!!:*
    zapraszam do mnie ------------>http://redlips-evelinafashion.blogspot.com/
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna fotorelacja, marka COCHO najbardziej mi się spodobała
    pozdrawiam :)

    retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń